De telefonische bereikbaarheid op de poliklinieken van het WZA gaat vanaf maandag 7 juli veranderen voor patiënten. Patiënten kunnen dan tussen 8.30 en 11.00 uur telefonisch contact opnemen met de polikliniek.
Met ingang van 7 juli krijgen patiënten na 11.00 uur een antwoordapparaat (of bandje) waarop te horen is:
- Voor collegiaal overleg, toets 1 (medische lijn)
- Bij spoed, of klachten na ingreep of onderzoek, toets 2 (de patiënt krijgt iemand aan de lijn).
- Heeft u een vraag voor uw zorgverlener, bijvoorbeeld over uw afspraak of medicijnen? Maak dan gebruik van de BeterDichtbij-app.
Waarom gaat de telefonische bereikbaarheid voor patiënten veranderen?
Het WZA zet extra in op digitale bereikbaarheid en vragen patiënten om meer gebruik te maken van de BeterDichtbij-app. Vragen die op werkdagen voor 14.00 uur via de app zijn gesteld, geven zij nog dezelfde dag een reactie.